JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, November 2, 2012

YABEDABEDOOOOOO

Nilah nasi lemak yg sy order...
Ye..ye..ye.. sy tahu pasti ada yang tanya kenapa hari ni sampai 4 entry sy post...ada masa sampai 4 bulan satu entry pun tak ada..ahakssss. Apa yang sy boleh jawab ialah sy tak tau. Mood nak menaip tu datang macam tu aje..walaupun sibuk dengan kerja tapi entah celah mana, entah ceruk masa mana entah, boleh jugak sy curi nak post entry...
Tengahari tadi sy makan nasi lemak dengan sambal sotong...perghh sedap sungguh dengan pulak cuaca sejuk, jadi kita tambah lemak untuk memanaskan badan kita...tu cikgu sains sy darjah 4 dulu yang cakap..ahaksss.
Waktu ini dikala ini, cuaca memang sudah kelihatan gelap gelita dan sekali lagi hujan pasti akan turun buat yang sekian kalinya pada hari ni... kalau kecik2 dulu memang dah pasti agenda masa hujan adalah main hujan atau mandi hujan...tak ada kira demam atau sakit...itu kata orang cerita belakang..ahakss.

5 comments:

  1. betol betol betol...sempat tangkat ikan sepat kat parit lagi. budak2 sekarang mana dapat mcm gitu lagi..rugi! rugi!

    ReplyDelete
  2. pergh nsi lomakkk..
    lamo den xmkn nihh >,<

    ReplyDelete
  3. serupa le kita,hujan2 ni kerjanya nak makannn je,.huu2x.

    ReplyDelete
  4. Nasi lemak sambal sotong... Feveret saya!

    ReplyDelete
  5. kak ct - emmm macan pernah kudengar tapi dimana ye??

    cik yaya - lamo tak mkn atau diet?

    zam - Hahaha...lagi kuat appetide nak makan masa hujan..

    ct radz - memang sedap...nnt kita makan sekali..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails