JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, November 22, 2012

PEKENA SUP GEARBOX

Sup gearbox di Sup Ani Utara
Cuaca pulak sejuk2 nyaman...pekena sup sedap jugak kan. Lama jugak tak makan sup, jadi dengan keadaan hujan yang turun hampir setiap hari, dengan suasana sejuk pasti pekena sup mmg menyelerakan. so bila ckp pasal sup ni sy cuma teringat sup mamak dgn sup ani utara. so sy pun decide nak pi kat sup ani utara. Mula2 tu terasa nak pekena sup campur je tapi bila tgk gambar yg diorang pampang besar2 sup gearbox terus sy order sup gearbox..ahakss. mmg mmg mmg sedap walaupun mahal.tp dah tertarik dengan gambar serta supnya, so bedal ajelah... So bagi anda yg terasa nak pekena sup panas2 di waktu cuaca yang sejuk2 ni, apa lagi, jom santai di restoran sup ani utara atau mana2 kedai mamak pun boleh, janji sup....

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails