Friday, November 2, 2012

DON'T TALK TO STRANGER

Entah kenapa hati tiba2 sayu...tiba2 aje terasa. Nak kata tengok cerita sedih2 semalam, tak pulak. Nak kata ada perkara2 yang menyedihkan...memang ada tapi taklah sampai ketahap sayu, meruntun jiwa...Pelik? Normal ke aku?
Aku 'flashback' beberapa hari yang lepas. Ada tak apa2 perkara yang membuatkan aku terasa sampai sesayu seperti ini, sedangkan aku memang bukan jenis perasa orangnya walaupun kalau tengok Kuch Kuch Hota Hai boleh menangis berkali2.. Oh tidak!! Baru aku teringat...baru aku teringat. Ada seseorang yang telah menegur ku, tapi aku dengan selambanya tidak menjawab sehinggakan dia seakan merajuk sakan. Tapi perlukah aku menjawab sedangkan aku tidak mengenali dia? Mak selalu berpesan.."Don't talk to stranger". Aku pegang pesan itu hingga ke hari ni..hingga dah besar panjang aku masih tidak akan menegur atau bercakap dengan orang yang tidak aku kenali....
"Heiii!! Kerjalah...." satu suara kedengaran daripada belakang sy.
Opsss sy tengah nak naik menaip dokumen kerja tadi... tak perasan pulak tersinggah dan tertaip kat blog ni...ahakss

2 comments:

  1. interlude! ala ala iklan gitu. tak nanti streas pulak dok mengadap itam putih screen aje.

    penting : jgn tulis menghapu yer!!!

    ReplyDelete
  2. kak ct - hahaha..ni pasti dah banyak kali terkena ni..kira tahap maksimum dah ni..baik kak ct, nasihat mu akan sy dengar.....sekali sekala ye sebab ada yang masih sampai lagi

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails