JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, November 7, 2012

BOLEH KE KITA SIMPAN RAHSIA?

Menurut kajian, wanita tidak dapat menyimpan rahsia terutamanya berbentuk gosip lebih daripada 47jam.. ahaksss. Tidak kiralah rahsia tersebut berkaitan dengan suami, teman lelaki, keluarga, kawan2 atau apa saja yang pastinya menarik perhatian mereka. Kajian yang dilakukan kepada 3000 wanita jugak menyentuh bahwa wanita dalam linkungan umur 18 hingga 65 tahun, 4 daripada 10 tidak dapat menyimpan rahsia walau serahsia mana sekalipun rahsia tersebut...ahaksss.
Dah jadi lumrah dalam kehidupan kita, selalunya lelaki lebih suka meluahkan rahsia kepada wanita dan wanita pulak meluahkannya kepada kawan lelakinya yang rapat atau kepada bff mereka..(jika ada).Mungkin sebab itu jugak kot ramai wanita lebih prefer meluahkan masalah mahupun rahsia kepada kawan rapat lelaki dibandingkan dengan kawan rapat perempuan mereka...kot? ahaksss...Tepuk dada tanya selera...yang penting disini adalah kepercayaan, sejauh mana kepercayaan kita kepada seseorang...Anda bagaimana?

5 comments:

  1. Ada betulnya...

    Tapi zaman sekarang ni, lelakipun sama je.. Sebab mereka juga dah tak sanggup nak pikul masalah sorang2..

    rahsia = masalah.. Setuju..?

    ReplyDelete
  2. eyhh betul betul ! sokong sangat2 ni :D

    ReplyDelete
  3. berkongsi cerita, masalah kan lebih baik

    ReplyDelete
  4. dah xberani nk bkongsi rhsia dgn sape2 lgi..
    coz ade pglmn bgtau rhsia kt kwn baik,tp dia bgtau org len pula..walaupun org lain tu kwn baik jgk tp kalau kita juz bgtaw kt ssorng tu,dia xptt crita kt org len..

    -dah xpercaya sesape lg-

    ReplyDelete
  5. Cik Azz - setuju sangat2. Bak kata orang, mana dah ada rahsia dah...

    Yana - Ni betul betul betul, sokong yang mana ni? anyway welcome back yana.

    @YUNID@TI - Ahhhh...macam tajuk lagu pulak, berdua lebih baik..

    Cik Yaya - Trust nobody except yourself..kan kan kan

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails