JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, October 1, 2012

MAJLIS KAHWIN DI TEPI TASIK PUTRAJAYA

Majlis kahwin di tepi tasik Putrajaya
Ingat tak beberapa minggu lepas yang sy ada jemputan majlis kahwin di Putrajaya. Leka tengok rancangan Astro, sy sampai di majlis tu adalah dalam pukul 3 petang kot, majlis habis pukul 4, makan memang sempat, cuma nak tgk pengantin bersanding dan kepang kepung kepang kepung tu tak sempatlah. Walau macam mana pun, suasana majlis yang di buat di suasana outdoor tu memang menarik, tempat orang2 beriadah ditepi tasik Putrajaya dengan angin sepoi2 serta syahdu meniup kalbu membuatkan sy semakin berselera untuk makan walaupun caterer dah nampak macam standby nak kemas..ahaksss. Ada jugak kelihatan ramai yang berbasikal mengelilingi tasik dan bila kita pergi ke tepi tasik tu sendiri, banyak ikan2 yang berenang2 ditepian.. ada jala memang dan selamat ikan2 tu. Ramai jugak yang sy lihat datang berkelah dan makan2 di tepi tasik, bawak tikar dan makanan sambil melihat keindahan tasik serta bandar Putrajaya...

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails