JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, October 23, 2012

CEPAT CEPAT CEPAT

Ani....!!! Angkat jemuran. Hujan dah turun. Asal petang aje, hujan mula turun membuatkan jalan mula banjir..tapi bukan banjir air, banjir dengan kereta yang berpusu2..bergegas2..bercepat2 untuk balik takut kalau lambat balik, jam lagi teruk tapi ianya akan jadi lagi jam dan lagi teruk kalau ada berlaku accident malah kalau kereta rosak tepi jalan pun boleh memberi kesan pada kesesakan...ahaksss. Pernah sy tempuh jam sepanjang 4 km, sesampai ke tempat punca jam, cuma kereta tayar pancit....Errrrr itu bukan punca jam, yang jadi punca jam ialah pemandunya adalah perempuan...hahaha. Semua pakay slow kereta.. nak tolong, hujan lebat...ahaksss. So tatkala sy menaip entry ni, cuaca diluar memang dah gelap gelita...tunggu masa je nak hujan... dan kalau hujan, sudah pasti rancangan astro malam ni tak dapat sy tonton kerana mangkuk ( seperti kata kak ct) astro sy jenis biasa, kalau jenis byond tu...pasti ok. Apa2 pun, kita kemas2 dulu, stand by nak balik...salam santai

1 comment:

  1. mangkuk astro kt umah ni byond jugak...tp tader beza pon ngn mankuk astro besa...percayalahhhh.

    cittt pya astro, hahaha

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails