JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, October 2, 2012

APA CERITA PAGI NI?

Masterchef musim ke 2
Pagi2 tadi waktu sy nak isi minyak di stesen Petronas, terbaca sy di muka depan akhbar Harian Metro pasal seorang dj radio diculik kerana menolak cinta daripada seorang gangster....tapi ada jugak salah seorang penculik yang seperti berat nak melakukan sesuatu yang lebih berat, so diorang pakat melepaskannya.....
Apa2 pun, anda boleh membaca dengan lebih lanjut mengenai cerita itu di Harian Metro 
Pagi ni sy bersarapan di kedai mamak, pekena teh tarik dan jugak puri dengan kuah kari. Boleh tahan jugak rasanya tapi sayangnya puri tu dah sejuk, kalau tengah panas rasanya pasti lebih sedap. Cakap pasal rasa ni, anda semua ikuti tak rancangan Masterchef musim ke 2 di Astro Ria? Memang seronok bila kita lihat rancangan masakan ni bercampur dengan realiti shownya...kira lari sikit daripada rancangan hiburan seperti AF ke, Mentor ke...

1 comment:

  1. ermmm...lepas puasa ni....berat naik semula.

    huaaaaaa...menangis berlagu-lagu.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails