JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, September 10, 2012

SEXY KE PERUT BUNCIT?

Ehsan Google
Pagi-pagi tadi sy tersempat lah mendengar isu di Suria.fm pasal perut buncit. Sexy ke lelaki kalau perut buncit? Ahaksss...emmmm, satu persoalan yang memang dah selalu kita baca dan dengar tetapi masih tetap menjadi tajuk dan perbualan hangat..Ada yang kata perut buncit tu menandakan si lelaki tu ceria dan bahagia dengan kehidupannya dan ada pulak yang mudah bagi kesimpulan, orang itu kuat makan, ada yang cakap tak jaga badan, tak banyak buat exercise dan macam2 lagi tapi sexy ke? Bagi sy kalau tidak terlalu boroi, masih boleh di katogerikan sexy tapi kalau dah nampak macam perempuan mengandung atau talipinggang kena pakai lubang paling last... tu mungkin dah nampak lain dah.Tapi terserah jugak kepada citarasa seseorang yang memandangnya, janji hati jujur dan ikhlas, bahagia dan kesihatannya yang baik..yang lain, tepuk dada tanya selera.

5 comments:

  1. sexy ke perut buncit?
    macam sakit mata je mandang..
    jgnkan tengok perut org lain,
    tengok diri sendiri punye perut
    pun mcm sakit je mata, hihihi...

    ReplyDelete
  2. hahahhaha sesungguhnya x sexy lgsung

    ReplyDelete
  3. Salam..

    TAK SEKSI!! hahahaha, skit boleh la.

    Tapi, kalau masih muda..tak kahwin,takda anak apa..tapi perot boroi mengalahkan org yg pening pikior hal umah tangga, ishh,tak seksi langsung,hehehe

    ReplyDelete
  4. letams - hahaha..biasanya kita tak suka tgk perut org tapi tak sedar perut sendiri pun sama..

    Bella - betul betul betul...

    Tinta Lana - Ahaksss. Boroi kalau tegang lagi masih dimaafkan tapi boroi dan bergoyang2 kiri kanan...ahahaha sendiri jawablah.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails