JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Saturday, September 22, 2012

IT'S COOL WEEKEND...

Google weekend...
Apa aktiviti hujung minggu ni? Kalau tengok keadaan di luar, rasanya macam nak hujan atau mendung, memang sedap kalau sambung tidur atau lepak2 tengok rancangan astro yang 'tak sempat' sy tengok, al maklumlah, rancangan astro ni kan kalau 4,5 bulan lepas pun masih boleh tengok sebab diorang dok ulang je cerita sama...cerita tahun lepas pun ada lagi..ahakssss. Kalau nak cerita baru, kena langgan pulak package yang lain..memang betul2 buat duit. 
Walau macam manapun, sy kena menghadiri majlis kenduri kahwin tengahari nnt di putrajaya, kemudian mungkin bila balik nnt sy akan singgah ke rumah saudara sy di PJ yang menurut khabar daripada anak2nya, sakit kuat minggu lepas.... Apa2pun, penuhi aktiviti anda dengan apa saja yang anda rasa menggembirakan anda dan yang penting santai dan enjoy...

1 comment:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails