JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, September 5, 2012

BILA TIBA MUSIM BUAH...

Kalau musim buah, penuh keliling rumah
Sabtu lepas sy sempat lah ke Segamat kerana ada majlis pertunangan sepupu sy, rumah yang sama dimana adik sy bertunang dulu, tapi tak sempat sy nak join majlis tu sebab majlis tu di adakan pada waktu pagi walaupun pada asalnya dijadualkan pada waktu petang..jadi sy cuma sempat.... makan ajelah..ahaksss. Yang bestnya tiap kali kalau sy balik Segamat adalah keindahan suasana kekampungannya yang menghijau. Kawasan rumah bapa saudara sy pun masih lagi penuh dengan pokok2 durian dan rambutan serta langsat. Bila musim buah, tak payah nak pergi mana, depan rumah dia pakai petik atau panjat je, dah puas merasa. 
Dapatlah jugak sy berjumpa dengan mak, adik beradik dan jugak saudara mara sy yang mana tak sempat sy bersalaman pada hari raya... 

2 comments:

  1. waaa...ade durian ^_^ blink2..*_* ngee..best nyer dpt mkn buah byk2..
    kita pn suke mkn buah.. :)

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails