Tuesday, August 7, 2012

BERBUKA DI PADANG TERBUKA SHAH ALAM....

Semakin ramai berbukapuasa di pdg terbuka Shah Alam
Tergerak lagi sy untuk berbuka di padang terbuka Shah Alam setelah minggu pertama berpuasa sy berbuka di sana. Kali ini bilangan mereka yang berbuka disana semakin bertambah dengan bentangan tikar yang semakin besar..ahaksss. Siap ada yang dah macam buat gathering pun ada. Memang seronok suasana berbuka disini.Pada petang minggu ni, ahli panel yang memberi takzkirah Ramadhan adalah ustaz Akhil dan isterinya Wahida, cuma sy kurang dengar apa yang mereka katakan kerana bila dah berada di padang, suara mereka dan macam bergema... 
Macam biasa, makanan semuanya sy beli di bazaar Ramadhan di kompleks PKNS. Semakin sesak bazaar disana sambil ada yang mengambil kesempatan membeli baju raya dan kuih raya. Ramai jugak yang berkunjung ke SACC Mall bersebelahan dengan kompleks PKNS.
Bila azan maghrib berkumandang, semua pun mula menikmati juadah masing2 berbuka puasa sambil menikmati pemandangan padang terbuka Shah Alam yang indah...daripada terang hingga beransur gelap. Jam 8.30 malam, masih ramai yang duduk dipadang dan ada jugak yang terus bersembahyang terawikh di Masjid Shah Alam.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails