JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, April 23, 2012

PROTON PREVE & PROTON COMMERCE

Proton Preve di COE Proton, S Alam
Beberapa hari lepas sy adalah berkunjung ke Galeri Proton di Bangunan COE yang terletak bersebelahan dengan highway Kesas untuk melihat keluaran terbaru Proton iaitu Proton Preve. Dari segi luarannya memang cantik, ada kelas dan cukup elegance, setanding dengan kereta2 model import. Bonet yang cukup luas dan enjin yang padu. Dari dalamannya pulak, punya ruang yang boleh tahan serta keunikan dashboardnya serta ciri2 keselamatan tambahan dan accesories, cuma yang sy rasa kurang sikit adalah dari segi materialnya.. terasa  keras sedikit dan kerusi belakangnya kalau boleh dilandaikan sedikit supaya selesa bila nak berjalan jauh.. Itu pendapat sy lah. 
Dalam pada masa yg sama, sy jugak di beri sedikit penerangan mengenai Proton Commerce yang merupakan syarikat memberi pinjaman bagi pembiayaan kereta Proton. Faedahnya cukup berpatutan dan terma2 yang menarik diberikan kepada peminjam...ahaksss dah macam promoter diorang pulak. Walau apa pun, jika ada berminat dengan Proton Preve atau ingin mengetahui lebih lanjut mengenai pembiayaan Proton Commerce, anda boleh pergi sendiri ke mana2 Showroom Proton di Proton Edar..... 

3 comments:

  1. gila smart r proton preve nih, haduhhh berminatnyaaaaa

    ReplyDelete
  2. awak2...

    tak nak beli ke? hehe

    dill.

    ReplyDelete
  3. belanja kakCT satu larrr. boleh!

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails