JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, April 6, 2012

MIMPI PANJAT GUNUNG

Lebih kurang mcm nilah - Google
Entah apa cerita yang sy tengok kat tv semalam, boleh pulak cerita tu bersambung dalam mimpi sy... Mimpinya memang berterabur dan langsung tak masuk akal tapi yang sy tahu mimpi sy tu adalah sy memanjat sebuah gunung yang tinggi. Anda sedia maklum daripada entry sy yang lepas yang sy ni memang gayat tinggi, kalau naik bangunan tinggi tak ada masalah asalkan jangan pandang bawah je..kalau tak terus menyelinap rasa seram sejuk... So sy pun selidik2 kat internet, apa yang diorang tulis pasal mimpi panjat gunung ni..ahakss. Antaranya mengatakan kalau mimpi panjat gunung dan tidak jatuh maknanya usaha anda selama ini akan membuahkan hasil dan kejayaan. Ada jugak mengatakan bahwa anda akan mengalami kepayahan tetapi kepayahan itu hanyalah sementara waktu dan anda kena tabah menghadapinya kerana kejayaan akan tercapai jika anda bersabar menempuhnya.....
Well, mimpi hanya mimpi. Kata orang mimpi hanyalah mainan tidur...tapi jika terlalu kerap bermimpi ada jugak yang mengatakan ianya satu gangguan.

1 comment:

  1. lepas ni sila mimpi mendaki himalaya! haaa!!

    dill.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails