JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, April 13, 2012

MIANG TAPI SETIA

Masa sy menaip entry ni, kereta sy berada di workshop sebab driveshaft dia dah teruk katanya, jadi kena ganti.. perghh duit lagi keluar. Jadi dalam dok tengah menaip ni, tv3 pulak ada rancangan Wanita Hari Ini dengan tajuk " Suami Miang Tapi Setia",,,ahaksss. Best jugak dengar perbualan dan perbincangan yang di bincangkan walaupun sy kurang dengar suara tv nya sebab ramai orang yang berada disini... Sy rasa dalam dunia realiti ni, memang ramai yang bersifat macam tu, miang tapi setIa..ahaksss..aduhhhss nak terketawa sy bila dengar tajuknya, yelah kalau dah miang tu mianglahkan...tak kiralah lelaki atau perempuan, suami atau isteri. Anyway, kata orang tepuk dada tanya selera...Terima seadanyalah kalau dah pasangan anda tu memang miang...ahaksss.
Panas pulak hari ni, ingatkan tadi hujan bolehlah nak terlelap sekejap kat workshop ni...so apa2 pun, kita enjoy.

3 comments:

  1. Camne tu? Kalau setia... Xkan la miang gak kan? Hish... Konpius konpius

    ReplyDelete
  2. awak jangan miang2 tau. hihi

    dill.

    ReplyDelete
  3. Miang tapi setia...?

    Kalu dah miang tu mane datangnya setia...mata mcm iguana..360 deg.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails