JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, April 13, 2012

AKHIRNYA TERLANJUR JUGAK...

Bak kata pepatah, nasi dah jadi bubur, cempedak dah jadi nangka...sebenarnya sy sendiri tak menyangka semua akan jadi macam ni, hingga sebegini rupa. Kadang-kadang tu tak ada terniat langsung untuk melukakan hati sesiapa, untuk mematahkan hati sesiapa tapi perkara itu tetap terjadi...Bak kata orang, manusia selalu gagal untuk merancang tapi tidak pernah merancang untuk gagal...Sy hanya manusia biasa, penuh dengan kedaifan. Kadang kala kerana kesilapan yang kecil, kerana kelemahan diri sendiri menyebabkan orang lain merana.. Benar-benar sy harus meminta maaf. Memang sy tak sengaja...
Sebenarnya siapakah orang itu? Sy pasti anda semua tahu kalau anda baca blog sy...tak payahlah sy sebut nama nanti jadi semakin kusut pulak keadaannya sekusut cuaca yang tak menentu..sekejap panas sekejap hujan....Kesal tak payah cakaplah, memang terasa sangat tapi kalau sy tak buat, pasti orang lain akan buat jugak malah sebelum ni sy sendiri pernah terkena...bukan sekali, tapi banyak kali, tapi bukan jugak niat sy nak membalas dendam sebab sy bukanlah jenis pendendam...tanya kak ct, tanya dill, tanya radz, tanya lynn, tanya dayya, tanya jeelyana, tanya sama itu hud hud....
Walau apa pun, izinkan sy untuk memohon maaf kepada anda kerana akhirnya terlanjur jugak anda membaca hingga ke saat ini.......ahakssss.

3 comments:

  1. Dah...dah mula dah pekena orang....

    ReplyDelete
  2. em. kadang2 hati orang ni kite tak dapat ramal kan awak

    dill.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails