JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Tuesday, March 27, 2012

BILA CINTA PERTAMA JADI KEDUA - THE MOVIE

Cerita ini mengisahkan bagaimana Daniel, seorang yang bekerja dan mempunyai perwatakan menarik serta kacak telah jatuh cinta dengan seorang model yang cantik bernama CT. Dengan package yang ada pada Daniel, dengan mudah CT jatuh cinta kepadanya dan mereka pun berkahwin. Pada peringkat permulaan, perkahwinan mereka memang bahagia sehingga datang Dilla, yang datang dari kampung di ambil sebagai pembantu rumah. Dalam diam2, Daniel mula jatuh hati kepada Dilla kerana perwatakannya yang berbeza daripada CT. Dilla mula menyedari akan perubahan sikap Daniel kepadanya yang mula berlembut walaupun pada asalnya selalu menengking dan marah kepadanya tanpa sebab. Oleh kerana Dilla sedar siapa diri dia, maka dia mengambil keputusan berhenti kerja, namun sentiasa di ekori Daniel walau sampai ke kampung Dilla. CT yang mengetahui cinta Daniel beralih arah mula bermain kayu tiga dan menjalin hubungan dengan Azman, rakan baik Daniel. Apakah kesudahan cerita ini?? Apa yang perlu anda lakukan adalah tunggu kerana cerita ini masih belum ada skrip, masih belum di arah oleh sesiapa, masih belum ada pelakun dan masih belum pasti bila akan berada di pawagam... ahaksssss.

7 comments:

  1. oittt, hehehe, nampak gaya, JSS lah yg jd pelakon, pengarah, penulis skrip dan semuanya. kenakan org,tak baik! ahahahha

    Buatlah cerpen, mana tahu menjadi :)

    ReplyDelete
  2. tyntha lana - dah terkena ehh? tak sempat nak beritahu..ahaksss.

    ReplyDelete
  3. Request : takmo nama CT ar...tukar nama cth. Tijah ke...Miasara ke...Effaraziah ke...uwaaaaaaa. Takmo nama CT ar.

    Segaja pedajal kakCT ler tu....hamlau betol lah.

    ReplyDelete
  4. eeee...terkena lagi.
    agree dgn tyntha,cubalah buat cerpen pulak..

    :P

    ReplyDelete
  5. kak ct - entah kenapa susah nak cari nama lain selain nama CT..ahakss. Permintaan kak ct tu akan sy tgk kepada sambutan orang ramai...

    norul - hahaha..boleh boleh, janji awk jadi pengurus pemasarannya..

    ReplyDelete
  6. suka betul dia buat cam ni tauuu...

    ReplyDelete
  7. aha,belum cuba belum tahu kan kan.
    ahaks

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails