JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, February 15, 2012

LUNCH DI SUP ANI UTARA

Sup sy order di Sup Ani Utara
Sekali sekala pekena sup sedap jugak kan. Dalam banyak2 kedai makan yang jual sup ( selain daripada sup yang sy masak sendiri..ahaksss ) sy gemar dengan sup yang dijual di restoran sup ani utara. Rasanya boleh tahan, nampak simple tapi ada rasa. Sup kegemaran sy ialah sup urat. Memang sup urat ni sejak arwah ayah masih hidup dulu memang selalu dia bawak balik sup urat bila dia keluar kemana2, jadi sy pun terikut2 jugak suka dengan sup urat ni. Selain daripada tu, ada jugak sup perut, daging, kambing, tulang, ekor dan macam2 lagi. Sambal kicap dia pun memang sedap bila di cicah dengan lauk2 dan jugak setengah biji telur masin..perghhh. Kalau makan masa tengah panas2, memang terangkat rasanya..ahaksss. So selamat mencuba ye...
Sy tak pastilah berapa banyak cawangan sup ani utara ni tapi yang sy pernah nampak ialah di Alam Sentral, Shah Alam seksyen 9 dan Kelana Jaya. Lain tempat kena google ye. ...

5 comments:

  1. kali terakhir sy ke ani sup utara adalah pada bulan puasa... :)

    ReplyDelete
  2. Lama tak singgah ani sup sejak hubby x keje situ lg. Skrg beralih ke sup meletup pulak. Sedap jugak. He he

    ReplyDelete
  3. kat sebelah SOGO ade satu!

    dill.

    ReplyDelete
  4. sesekali sok jemput datang ke sini. kakCT jamu sup merah kaki kambing dimakan dengan french loaf.

    jangan lupe ajak sekali siti radz dan miss dill.

    ReplyDelete
  5. Lama juga tak pekena sup Ani Utara ni...

    http://adando.blogspot.com

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails