Wednesday, February 22, 2012

KEMANAKAH MEREKA?

Walaupun dunia blogging ni tidak terlalu terjerumus kepada sesuatu yang terlalu peribadi, kadangkala kehilangan rakan2 bloggers tetap terasa. Walaupun tidak pernah bersua dan tidak pernah bercakap, hanya melalui komen entry mahupun chat, bila tiba2 rakan kita menghilangkan diri, ada jugak terdetik terasa kehilangan dalam diri kita...Ramai jugak rakan2 bloggers yang selalu memberi komen dan rajin singgah di blog sy ni kini sudah tak tahu kemana...bila sy lawat blog diorang, dah berbulan2 tak update... Kemanakah diorang? Sudah tidak berblogging ke diorang ni? 
Kadang2 timbul jugak persoalan dalam diri sy...sampai bila agaknya sy akan berblogging? Pernah anda tanya tak soalan ni pada diri anda? Apakah jawapan anda?
Masalah peribadi, sibuk, sakit, kahwin, pindah kerja, tiada kemudahan internet...tu semua antara sebab2 mengapa ramai rakan2 bloggers yang hilang membiarkan blog diorang bersawang berbulan2 malah ada yang bertahun2....
Walau apa pun, selagi ada kudrat, selagi ada minat, selagi ada masa...selagi di izinkanNya, pasti kita akan terus berblogging.

1 comment:

  1. Assalamualaikum wbt.

    Yelah...mcm kakCT dah berpindah ke tempat yg liputannya slow macam siput. Tapi bila ada peluang kat tempat yg laju sket, cepat2 terjah blog kengkawan.

    Berblog ni pon macam satu terapi. Di sinilah dapat kita sampaikan bicara hati....cewahhhhhh.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails