JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, February 10, 2012

DIMANA HATIMU

Papinka - Dimana hatimu
Ahakssss...bunyi tajuk macam syahdu je kan tapi ianya tiada kena mengena dengan sy mahupun anda kecuali yang ada kena mengena. Sebenarnya ianya merupakan tajuk sebuah lagu pilihan jom santai sekejap bulan ini daripada group Papinka. So dibawah adalah liriknya...so santai dan enjoy.

DIMANA HATIMU
inilah akhir cintaku, inilah akhir kisahku
setelah kau jauh tinggalkan aku
tak bisa ku melupakanmu, tak bisa aku tanpamu
tak pernah aku rela kau tinggalkan aku
* tiada ku sangka engkau berubah
ku tak percaya kau membagi cinta
tahukah engkau betapa sakitnya
kau membagi cinta karna dia
reff:
tak pernah ku coba melupakanmu
mengapa kau buat luka hatiku
sekian lama aku menunggu
kasih dimana hatimu
tak bisa ku coba melupakanmu
mengapa kau buat luka hatiku
sekian lama aku menunggu
kasih dimana hatimu
tak bisa ku melupakanmu, tak bisa aku tanpamu
tak pernah aku rela kau tinggalkan aku

2 comments:

  1. CIntazulaikha - ada lagu ni tapi saja je sy tak letak video clip kat sini..awk boleh tgk kat youtube. best jugak lagu ni..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails