Thursday, February 23, 2012

BREAKFAST DI LA CUCUR, KLCC

Makanan sy order di LaCucur
Dah lama jugak sy tak breakfast kat KLCC. Dulu oleh kerana banyak kerja sy berurusan dengan office di KLCC maka kira sekali sekala sy akan breakfast di sana... So hari ni kebetulan sy ada kerja berdekatan dengan KLCC ni sy pun tak lepas peluang untuk breakfast kat sini...Biasalah, kalau cakap pasal sarapan ni sy kena cari kedai makan yang ada jual nasi lemak dan akhirnya sy singgahlah kat cafe atau restoran yang berdekatan dengan KFC dan Secret Recipe, kalau tak salah namanya ialah La Cucur. Kat situ ada pelbagai jenis kuih yang terjual dari yang kuih manis2 hinggalah kuih yang pedas2.
Sy order dua jenis kuih dan nasi lemak 50 sen....serta segelas kopi. Rasa kuihnya boleh tahan tapi nasi lemak dia memang sedap cuma sayangnya sambalnya sikit sangat...tak puas rasanya...atau sebab sy dah lapar sangat tu yang terasa sedap kot...ahaksss.
So hari ni jugak Yusry dan Lisa akan bernikah.....uhukksss. Sedikit gembira tapi banyak sedih. Kedua2nya merupakan artis kegemaran sy. Tahniah diucapkan, semuga perkahwinan mereka akan berkekalan sampai bila2 hendaknya....

3 comments:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails