JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, February 22, 2012

AKU YANG EMO

"Aku dah tak tahan dah. Aku memang dah lama menahan sabar. Aku memang pantang bila....."
"Apahal kau ni Daniel? Marah pagi2 buta ni. Apa yang tak kena dengan kau ni?" Roslan cuba menenangkan rakan sekerjanya yang jelas kelihatan kelam kelibut kelibat..
"Semalam aku nampak si Rosnah berkepit dengan si Mail...panasnya hati aku"
"APA????" kuang kuang kuang
"Mail lambung tu? Kau biar betul Daniel...setahu aku Mail tu pemalu orangnya."
"Betul...siap pakai jeket lagi. Rambut ala punk2 gitu."
"Mana kau nampak diorang?" Roslan semakin rancak ingin tahu
"Aku nampak dekat Starbuck"
"APA???? kuang kuang kuang.
"Kau biar betul...."
"Apa pulak tak betul..Kau ingat aku ni dah buta ke? Aku kalau dapat si Mail tu memang aku belasah cukup2.."
"Yang kau emo sangat ni kenapa Daniel?" Roslan cuba menenangkan lagi keadaan Daniel.
"Kau cakap apa? aku emo? Kau kawan aku kan? Apasal kau cakap macam tu?" Daniel bengang dengan jawapan Roslan...
"Yelah...setahu aku Rosnah tu bukan ada apa2 pun dengan kau, kawan sepejabat je. Bercakap dengan dia pun kau tak pernah, apa lagi keluar."
"Ye ke? Hehehehe...aku emo...betul kata kau, aku emo....lupa pulak aku tak pernah cakap dengan Rosnah..."

4 comments:

  1. Assalamualaikum wbt.

    Itu tandanya dia d hati kat Rosnah tapi belom berani nak usha...eeee

    ReplyDelete
  2. ehem. bukan awak kan? hihi

    dill.

    ReplyDelete
  3. kak ct - macam cakap melalui pengalaman je... :-)

    Chekjah - betul betul betul...

    dill - no no no no....sy masih ok lagi...

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails