JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, January 19, 2012

BUKAN SALAHKU

Sudah pasti kita selalu bermimpi tidak kira lah tidur siang atau malam, asal tidur je mimpi, asal tidur je mimpi. Ada mimpi yang memang nampak jalan ceritanya...cantik sangat. Ada yang mimpi langsung tak masuk akal, entah apa2 punya mimpi...tapi kata orang mimpi tu sekadar mainan tidur, ada jugak yang cakap mimpi tu seperti satu petanda, whateverlah kan...
So, ni sy nak cerita mimpi sy.. masih panas lagi. Baru semalam sy bermimpi. Mimpi baik punya..ahakss. Al kisahnya, mimpi ni tak ada permulaan, dia terus start je. Sy berjumpa dengan seseorang yang sy kenali tapi tak pernah kenal rapat, cuma kenal daripada jauh je. Sy pun tak pasti kenapa boleh pulak dia ni masuk dalam mimpi..so, pendek cerita kami terserempak di sebuah kedai makan dan kami minum bersama. Bual punya bual, dia cakap dia dah mengandung. Sy cakap baguslah, dan terus tanya anak ke berapa. Dia cakap belum kahwin lg. Lalu sy cakap kenalah kahwin dan terus bertanya siapa bapa atau bakal suami dia. Dia pun cakap orang itu adalah sy...Oh tidak...cepatlah sedar dari mimpi...dan yessss...sy tersedar dari mimpi. Seram sejuk sy seketika...

3 comments:

  1. wah seramnyerr mimpi ini tapi x pe insyaAllah nak dapat rezeki tuh..pk positif je le..hihihi

    ReplyDelete
  2. Cantik ke tak 'isteri' dlm mimpi JSS tu. Kalau ok, on ajelah...heeeeee

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails