Wednesday, May 4, 2011

SENGAJA SABOTAJ?

Berpuluh2 email sy dapat bertanyakan di mana sy, kenapa dah lama tak ada cerita dan macam2 lagi...tq for the email. Ye sy tahu sy dah menghilang hampir 5,6 hari..Bukan sy bercuti, sy tidak kemana2, cuma laptop sy yang pergi bersantai ke pusat servis HP sebab ada masalah sikit dengan laptop sy tu, sebab masih under warranty, maka sy hantarlah ke pusat servis di jalan dungun dan kalau hantar sana, paling kurang seminggu barulah boleh siap..so dalam tempoh tu terpaksalah sy berpuasa blogging dan kebetulan pulak waktu weekend dan cuti hari pekerja, maka bak kata orang, jangan mengharap bunga yang kembang itu wangi jika tidak di beri baja yang cukup, errr macam tak kena je bunyi nya.
So hari ini dalam sejarah, laptop sy sudah kembali ke tangan sy dan bermulalah semula entry..ahakksss. Tapi datang pulak masalah lain. Bila dah dapat semula laptop ni, sy dah macam terkial2 pulak apa nak buat? Macam orang baru nak berblogging pulak, almaklumlah bg sy 5.6 hari tu macam lama rasanya. Kalau dulu alangkan 1 hari pun terasa kalau tak berblogging, inikan pula 5,6 hari...Memang terkezut rasanya hati sanubari naluri kalbu paru-paru jantung sy...Anyway, blogging tetap blogging. 

8 comments:

  1. patot lah.... saye tunggu jugak chatbox saye penuh name JSS.. tp.. xde plak.. hehe

    ReplyDelete
  2. rindu kamu. cewah~

    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  3. heheh sabar jer laa
    ape lagi beli baru laaa
    hahah

    ReplyDelete
  4. Ptut la JSS dh lme xde... Lappy prblem rpanyaaaaa... Hehehehe... Welcome backkkk!!!!! Hve a nice day!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Santai d sini...welcome back to blogging world...looking forward to read your next entry.

    ReplyDelete
  6. heheh samo la kiter ni encik santai :D..kalau dah 3-4 hari tak jenguk blog, mesti blur skejap..tak tau nak buat apa. ;)

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails