JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Wednesday, May 25, 2011

MENGHITUNG HARI-HARI BERLALU

Kajang Pak Malau kajang bertempat,
Kajang hamba mengkuang layu,
Memang dah lama blogging pun tak sempat,
Auditor datang menyoal bertalu-talu

Mungkin...opsss bukan mungkin tapi dah ramai bertanya mana pulak perginya sy selama ni. Sebenarnya sekarang ni tengah audit, jadi memang susah nak cari masa untuk online, bila malam tu dah keletihan dek dok menjawab soalan auditor yang bertahap PHD. Memang mencabar minda nak menjawabnya. Tapi bagi rakan bloggers yang sentiasa singgah bertanya khabar sy ucapkan terimakasih banyak2..tak perlulah sy sebut nama tapi anda tahu siapa anda. Mungkin kesibukan sy ni berlanjutan beberapa hari lagi, selagi audit belum habis. Nak jugak sy selit sebarang dua entry tapi takut pulak yang keluar tu entry tunggang langgang macam si tanggang yang dah kena panggang kerana kempunan ayam panggang, so sy batalkan niat suci murni sy tu. Di harap hari2 anda semua ceria dan walau dimana anda berada, janji santai.

8 comments:

  1. salam
    patut ler lama menyepi... hehe
    rupa2nya dah kena audit..

    ReplyDelete
  2. huhu.. bila auditr dtg sume accountant stress..hihi

    ReplyDelete
  3. stdby activefast. good luck & be patient.

    ReplyDelete
  4. (minum neslo je, tak suke kopi..)
    bukan auditi je tension, auditor pon fenin tauu!! hehe! (^.^)
    bile exit?

    ReplyDelete
  5. oh abang jss. rindu kamu. cewah~

    dill.

    ReplyDelete
  6. ha ! ade pun... lame sungguh saye x nampak JSS..

    ReplyDelete
  7. Yessszzzzaaaaa!!!!!!!!Encek JSS kini kembaliii!!!!!!!!!!! Ooooooo kene investigate dek Auditorrr.... Heheheheh.. Bese la tu... Kite dh lepas dh azab kena tanya ngan Auditor ni... Heheheh... Nyway, have a nice day!!!!!

    ReplyDelete
  8. hmm..lama juga tak ke sini...curi-curi masa juga ni..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails