Friday, May 6, 2011

JATUH BERTIMPA-TIMPA

Breakfast sy di Old Town
Baru hari tu sy 'repair' laptop sy sebab ada technical error, sekali lagi ianya datang balik...ergghhhhh. Dah lah seminggu sy tunggu laptop sy siap, takkan nak hantar balik ke pusat servis HP dan menunggu seminggu lagi? Tak boleh jadi, lalu sy pun cancel niat nak hantar laptop sy ke pusat servis HP walaupun masih dalam warranty sebab penantian tu satu penyiksaan, maka sy hantar aje ke kedai biasa dan hasilnya....walaaaaaaa. Tak ada apa2 pun yang berlaku. Lega rasanya dapat balik berblogging dan kali ni harap2nya no more sabotaj walaupun dari laptop sendiri ..ahaksss.
Pagi ni sy breakfast di old town white coffee berdekatan dengan CIMB Jalan Raja Laut. Biasalah mana tempat yang ada WIFI memang tulah tempat makan sy, lagipun signalnya lebih baik daripada pakai broadband sendiri yang entah apa-apa ...sekejap dapat sekejap putus, nak kata menangis memang dah kering airmata sy, nak kata dah tukar...macam2 jenis broadband sy tukar, cakaplah itu ini...hasilnya tetap sama..lambat.
Oh ya, minggu lepas sy ada janji nak buat conest kan...sebab laptop ada masalah, sy tunda ke minggu ini, so get ready dan harap2 tak ada apa2 yang berlaku kat laptop sy lagi...kalau tak sy blogging dari cyber cafe jelah....:-(

9 comments:

  1. banyak tol dugaan pasal laptop tu kan..sabo je la..

    ReplyDelete
  2. sian awak. sabar ye. makan tak ajak!

    dill.

    ReplyDelete
  3. lebih kurang sama je nasib kita. Bezanya cuma, awak dengan perihal laptop. saya pulak perihal kereta. lepas satu, satu hal jadi... :(

    ReplyDelete
  4. SELAMAT PAGI JSS . . . :) waaaahhh . . . OLDTOWN ! membuatkan sy lapar . . . ;P

    hihihih . . . laaaaa . . . kesian laptop dye sakit yeee . . bawak bersabar yeeeee .. . . :)

    ReplyDelete
  5. wah...hadiah dia apa. urghhh...mata S palang dia kakCT neh.

    ReplyDelete
  6. ooo.... laptop wat hal lg ke ?
    contest ! wahhhh ! best nie :)

    ReplyDelete
  7. salam ceria
    semoga tuan blog & laptop sehat2 belaka.. :)

    ReplyDelete
  8. SLAM KENAL..bw smpai ke sini plak..xpe terus followed u blog..n komen skit pasal entry nie..tu lah lain kali kalo nak hantar laptop tu kat kedai kene cek dulu betul2 adakah betul2 ada msh..hehe..nasib baik org kat kedai tu baik kalo org yg baik mcm2 lah rosak laptop tu wlupun x rosak..nah..duit juga..hehe...pls folo back tq..
    20 top lagu english masa kini part 2

    ReplyDelete
  9. gigih juga blogging kat cyber cafe kalau laptop meragam yek :D

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails