JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, March 10, 2011

ULASAN MOVIE - THE TOURIST

Dah lama rasanya tak buat ulasan pasal filem ni. So semalam sy sempat menonton DVD 2 cerita sekali gus. Satu cerita Sini Ada Hantu dan satu lagi The Tourist lakunan Johnny Depp dan Angelina Jolie. Jalan ceritanya sederhana, tak banyak action dan tak banyak komedi, tetapi sy suka lakunan mereka berdua yang bersahaja dan kadangkala adegan romantik mereka cukup melucukan...Tengok muka Johnny Depp pun dah rasa macam nak ketawa sebab dia berlakun sebagai pelancung yang nerd gitu.
Mengisahkan tentang Angelina Jolie, seorang polis yang menyamar sebagai kekasih kepada Alexander yang telah menggelapkan duit mafia sebanyak berpuluh juta dan kemudian di arah untuk memerangkap kekasihnya itu. Tiba2 dia terjumpa dengan seorang pelancung bernama Frank ( Johnny Depp) menyebabkan semua polis dan mafia menyangka dia adalah Alexander dan berlakulah adegan kejar mengejar antara mereka. Akhirnya Angelina ter'jatuh' cinta dengan Frank ni kerana dia banyak membantu Angelina dan akhirnya ....

1 comment:

  1. apsal takde orang komen kat sini.

    komen tiada kaitan dgn entry..

    bestnya kalau dapat tanam pokok duit macam pasu kat gambar bawah.

    kalau ada kak ct nak order satu.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails