Monday, March 14, 2011

TAHNIAH DATUK LEE CHONG WEI!!

Hari isnin ke hari ni? Waduhhhss…rasa macam hari sabtu pulak, malas betul rasa nak bangun..apa tidaknya, mata kelat sebab tengok Lee Chong Wei berentap dengan musuh tradisi Lin Dan dalam final badminton All England. Memang dua orang tu fight habis2 dan akhirnya Lee Chong Wei menang straight set 21-17,21-17. Sebelum tu sy dah frust sikit sebab beregu kita kalah dalam final. Anyway, congrate jugaklah walaupun sy rasa diorang boleh menang.
Cakap pasal sukan ni, tak sah kalau lutut kita tak cedera. Hampir setiap sukan yang lasak seperti bolasepak, badminton, takraw, volleyball dan lain2 memerlukan kekuatan lutut dan kebiasaannya lutut jugak terdedah kepada kecederaan yang serius jika tidak di jaga. Kata orang, kalau tengok lutut kendur je tu maknanya memang banyak aktiviti yang dia lakukan menggunakan lutut… so, kena ambik pelbagai vitamin atau supplementary untuk mengembalikan kecergasan lutut dan ada jugak orang yang mengamalkan urutan tradisional. 

11 comments:

  1. yeayy !
    hidup Lee Chong Wei !
    wakaka

    ReplyDelete
  2. tahniah juga dr saya :). bukan senang nak menang. tahniah juga kpd bergu negara tau. sebab jadi second runner :)...ish bestnya di pagi harini :)..selamat santai!

    ReplyDelete
  3. lee chong wei juara All England ! gua superb teruja . . . :)

    ReplyDelete
  4. Tahniah Datuk.. sya pun berjaga jugak duk tengok badminton ni. Tapi saya semangat gila nak gi kerja sebab nk share kegembiraan ini dgn geng2 opis plak. Baca entry saya pulak ya!

    ReplyDelete
  5. yes...at last. lin dan tu mmg cergas. attacking game. tak de relax punye.

    kak ct bukan lutut tapi buku lali (bukan buku 5 atau buku tiga lima). semalam pokok durian sudah hampir sekata berbuka. insyaallah puasa - raya jamu durianlah kita.

    kebun kak ct itu berbukit sedikit..tu yang buat kaki kak ct sakit. lagi pun dah tuakan...kau jgn ketawakan..nnt kau pun tua juga.

    ReplyDelete
  6. tahniah3. bangganye hakuu..hahahah

    ReplyDelete
  7. ish2 bangganye kali ni. tapi xde peluang tgk live malam td. ada tak org yang dah upload ni di youtube? nak tgk jugak. gara2 rosak tv kuikuikui

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails