Tuesday, March 1, 2011

ROMBAKAN BERMULA

Sambil sy menulis entry ini sambil2 itu jugak sy melakukan sedikit demi sedikit rombakan dalam blog ini. Rombakan bukanlah dari segi penukaran template dan sebagainya tetapi dari segi pengurangan widget dan perubahan entry akan datang kerana rasanya terlalu banyak sangat widget dalam blog ini yang melambatkan sedikit proses masa nak bukak blog ni. Dari segi template pulak sy belum lagi bersedia nak menukarnya kerana walaupun nampak macam 'old fashioned' sikit tetapi sebab daripada mula blog ini berwajah begitu, rasa sayang pulak nak menukarnya. Widget2 yang sy kurangkan pun tak adalah banyak sangat, nanti kalau buang banyak sangat, hilanglah pulak seri blog ni yang sememangnya tidak seseri blog anda semua...uuhukkksss.
Cakap pasal blog ni, petang tadi sy ada terbacalah majalah In Trend atas tajuk 50 blog pilihan dan diantaranya yang berada dalam pilihan majalah tersebut adalah blog cik epal, red mummy dan jugak jejariruncing. Sy rasa tak perlulah sy ulas lebih lanjut siapa diorang ni sebab memang dan famous. Cuma sejak kebelakangan ni semakin ramai blogger yang mendapat tempat dalam majalah-majalah. Satu petanda baik untuk bloggers..

6 comments:

  1. macam nak buat rombakan kabinet lak..hehe..

    ReplyDelete
  2. jejariruncing 2 bkn tunang khairul fahmi che mat 2 ke??? huhuhu....

    ReplyDelete
  3. template kamu dah cun. mungkin juga kena kurang berat badan blog ni....berjanggut tunggu nak download semua.

    kak ct blogger kerdil menumpang di sudut IT. mencatit peristiwa gembira & duka diri.

    ReplyDelete
  4. kiz - yupp,rombakan kabinet dengan menteri2 sekali..
    ctmarqonah - betul tu...sy ikut dia dari jauh dan semakin mengikut lagi bila Malaysia menang AFF baru2 ni...emmm macam tak berkait je:-)
    kak ct - tq yang puji tu. ni tengah nak kurangkan berat bloglah ni, dengan berat tuan punya blog sekali...
    merendah diri nampak...dalam dok menukar2 header pulak tu...

    ReplyDelete
  5. umi aiz - tak ketahuan pulak namanya tapi blognya adalah http://cikepal06.blogspot.com kalau ikut blognya ialah Cik Epal Al Hijab...banyak informasi ttg wanita kat blog dia terutama pasal tudung dan artis...

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails