JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, March 28, 2011

KEMPUNAN TERUS

Hari ni sy lunch kat Mc Donald je sebab dah tak tahu nak makan apa...fikir punya fikir punya fikir punya fikir, last2 tak nampak jugak apa yang nak di makan, jadi sy lambunglah dadu mc donald dan taaraaaaaa...memang kot mana pun akan keluar gambar mc donald jugak...

Emmm tapi bukanlah pasal tu sy nak cerita, tapi cuma masa makan tadi, oleh kerana duduk kat tepi tingkap, so bolehlah nampak pemandangan keindahan kesibukan orang lalu lalang dengan kesesakan kereta...memang tak indah. Dalam dok sy baru nak ngap gigitan pertama, adalah orang yang makan jugak kat dalam Mc Donald ni tapi duduk adalah dalam 3 baris belakang sy melakukan sesuatu yang terus menutup selera sy nak makan... Tentu anda pernah lihat orang yang meL_D_H tak kira tempat dan masa. Asal diorang nak meL_D_H, diorang buatlah. So orang ni, sy tak tahu apa masalahnya, mungkin dia tak suka rasa burger tu ke, atau apa ke..tiba-tiba dia L_D_H kat bawah meja makan dia...sebelah tingkap...Aduhssss. Sy terus minum coke dan chowww.

Emmm yang tengah makan, sorry ye..

9 comments:

  1. apekah..

    tak de kesedaran sivik btol!

    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  2. haishh..pengotor sungguh...
    suka suki jek nk meludah2...

    ReplyDelete
  3. benda gitu macam dah jadi tabiat..
    pi mana2 tak kira tempat dia nak meludah..

    ReplyDelete
  4. terukla org mcm tu...x moral sivik lgsung...lau kt singapore mau kena saman...gara2 meludah...

    ReplyDelete
  5. iuuuuuuuuuuuuuu....mmg tader sivik..

    ReplyDelete
  6. Euuuww... Gelinya! Teruklah orang tu...

    Btw, mana ayam goreng Mc D / spicy chicken mc deluxe saya?

    ReplyDelete
  7. aidoi.. dari semalam teringin nak mcd =.=!! hish.. apelah... sopan betul orang tu =.=!!

    ReplyDelete
  8. O.o duduk tepi tingkap >>> jamu selera@jamu mata.

    no manners...

    urhhhh...kembang tekak beb!

    ReplyDelete
  9. wawh . . . tak senonohnye orang tuh . . .
    bad attitude . . .

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails