Thursday, March 24, 2011

BERAKHIRNYA BLOGCOMMENT 2

Secara rasminya berakhirlah blogcomment 2 yang sy mulakan daripada pagi Rabu dan berakhir pada malam ini iaitu selama 2 hari dan sy telah dapat mengomen sebanyak 589 komen kepada lebih kurang 550 blog kerana ada beberapa blog yang sy komen lebih daripada sekali...tak sengaja :-)
Banyak cerita dan entry yang sy baca dan ada jugak blog yg susah sy nak komen sebab entrynya pasal wanita, pasal tudung dan macam2 yang sy kurang arif...tetapi tetap sy terjah. Banyak jugak blog2 yang menarik perhatian sy kerana kreativiti dan ceritanya yang menarik, rasa macam nak buat review blog aje tetapi fikir2 balik...tak perlulah.
So blog pertama sy komen adalah blog Cik Athirah Zaki yang merupakan orang pertama yang memberi komen pada entry blogcomment dan pada masa itu, dia sedang menunggu keputusan SPM. So blog dia jugak adalah blog terakhir yang sy komen iaitu komen yang ke 589 iaitu pada malam ini...setelah beliau mendapat keputusannya dan sy tumpang berbangga kerana Cik Athirah kita telah mendapat keputusan 9A 1B. Sekalung tahniah.
To all bloggers yang support, terimakasih banyak2 ye...So, now back to normal again...blogwalking dan post entry.

6 comments:

  1. Tahniah! Sure penat "jalan-jalan" kan? :)

    ReplyDelete
  2. awak2, sblm ni tak normal la eh? hihi.

    congratulations! rajin btol menjelajah :)

    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  3. Siti Radz - penat giler..nak kerah idea nak komen tu yang penat..tak naklah komen hi hi bye bye..baik tak payah komen...kan..kan..kan

    Cinta Zulaikha - tq for your support too.

    Miss Dill - hahahaha..buat lawak ye.
    Tahniah dan tq sebab sentiasa support. Bila time rajin...kalau time malas..emmmm

    ReplyDelete
  4. cambest je. tak perasan bila owner buat blogcomment...

    ReplyDelete
  5. Muhammad Burn - Hahaha start hari rabu sampai khamis...sy terjah ikut suka je, kira yang bernasib baiklah...maybe awk tak bw masa tu, so tak sempatlah sy singgah....

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails