JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, March 21, 2011

ADIK-ADIKKU MUSIM KE 2

Para peserta - Ehsan Google

Dalam sy dok menukar2 siaran untuk melihat cerita yang best2 kat tv, tiba2 sy ter’tonton’ siaran langsung rancangan pertandingan akhir adik-adikku yang merupakan rancangan pidato berkonsepkan keislaman. Sy sempat melihat persembahan daripada 4 orang yang terakhir tetapi bukan sy nak cakap, memang terpukau, cukup terpaku dan terpegun… Satu masa anda boleh ketawa, satu masa anda boleh rasa bersemangat dan satu masa anda boleh menangis. Ramai penonton sy lihat persembahan adik Syafiqah Fasiha dan jugak adik Amirul Munir ( 2 peserta terakhir ) menangis dengan kata-kata dan persembahan mereka. Rata2 mereka semua berumur 9 hingga 11 tahun tetapi boleh mengaji, menyanyi, bernasyid, berlakun dan berpidato dengan lancarnya macam orang dewasa. Ada seramai 16 orang peserta akhir, rasa rugi jugak tak dapat melihat kesemuanya. Tatkala sy menaip entry ni pun, masih belum di umumkan siapa pemenangnya…
Opsss sekarang sedang di umumkan siapa pemenangnya....isitu Amirul Munir dan tempat kedua Syafiqah Fasiha. Kedua2nya sy lihat persembahan mereka.

7 comments:

  1. anak murid saye menang tempat ketiga! :)

    bangga.

    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  2. tempat ke 3 kalau tak salah sy adik Zaid..sy tak sempat lihat persembahan dia...tahniah cikgu :-)

    ReplyDelete
  3. tahniah kepada pemenang

    merembang bulu roma tengok nye tadi

    ReplyDelete
  4. Anak Ulu Cheka - memang meremang dan terpegun.. memang mempunyai bakat yang besar

    ReplyDelete
  5. rancangan adik2ku mmg sgt bagos..sb drg mmg npk lain dr yg lain lah..cara bercakap pon dah mcm org dewasa..~~

    ReplyDelete
  6. tahniah buat para pemenang...

    ReplyDelete
  7. aiek...kakct terlepas la ni.

    kalau kamu nangis..sure kakct melalak punyer!

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails