Thursday, February 10, 2011

UNGUNYA CINTA

Mantap dalam Ungunya CInta
Selepas dinner tadi sy sempatlah menonton cerita Ungunya Cinta lakunan Leez Rosli (Ungu) dan Sharnaz Ahmad serta Sharifah Shahira. Memang tangkap leleh pada akhir cerita ni walaupun pada awalnya sy ingatkan ceritanya happy ending kerana jalan ceritanya berbentuk romantic komedi tapi rupa2nya memang ada tersimpan seribu kelukaan dalam setiap perasaan ceria dan sayang pada ceritanya ini.
Secara kasarnya, ceritanya mengisahkan Sharnaz dulunya merupakan seorang yang samseng telah menjadi lembut kerana berkawan dengan Leez yang sedikit ala-ala tomboy atau berperwatakan selamba dan sepanjang perhubungan tu banyak konflik dan adegan2 lucu serta humors dan akhirnya menimbulkan bibit cinta antara mereka,  membuatkan anda sentiasa ingin melihat apakah yang akan berlaku selanjutnya. Semasa Leez ingin memberitahu yang dia dapat memasuki pertandingan akhir  nyanyian kepada Sharnaz, dia ternampak Sharnaz sedang bercakap dengan seorang perempuan membuatkan Leez kecewa dan …..emmm mungkin anda boleh lihat ceritanya di Astro atau maybe di you tube kalau ada :-)

5 comments:

  1. ala... santai ni sj je wat saspen... citer separuh2

    ReplyDelete
  2. tgk jap jek sbb dok sibuk melayan rancangan junior masterchef australia...kagum kecik2 dah terror masak...
    tp citer ungunya cinta mcm best jugak so next time layan..

    (^_^)v

    ReplyDelete
  3. Norul - rancangan junior masterchef tu rasanya sy dah tengok dan memang respect tgk cara diorang masak dan judge pun cakap masakan diorang sedap2.. tak padan dengan kecik..sy suka pasangan kembar perempuan tu..
    fda - kena cerita penuh ehhh...? kena buat entry lagilah ni...

    ReplyDelete
  4. safiah - lebihkuranglah..sambil tgk cerita sambil taip entry..2 dalam 1 katakan.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails