Monday, February 28, 2011

A SHOULDER TO CRY ON

Jap lagi nak ke KLCC. So sebelum tu, nak tinggalkan sikit jejak bertapak kat blog ni dulu, manalah tahu tak sempat nak jenguk sampai ke malam nanti…kan..kan..kan :-)
Anda pernah dengar lagu bertajuk di atas? Lagu ni kalau member kita dok frust ke, dok baru putus cinta ke, atau yang bercinta pun boleh atau kawan2 yang rapat..mesti ayat atas sentiasa menjadi motivasi dan pembakar semangat yang kita mempunyai seseorang yang dapat memahami situasi kita disamping dapat meluahkan apa yang kita rasa…
Bukan senang untuk mencari kawan yang sebegitu yang sanggup berkongsi suka duka, kebanyakkan hanya manis di mulut tapi bila ada masalah sikit, mulalah pelbagai alasan diberikan dan sedikit demi sedikit mula menjarakkannya dirinya daripada kita. Sebab itu kadangkala timbul istilah “ Can’t trust anybody even your best friend”..Kerana apa? Kerana kawan ketawa senang dicari tapi kawan menangis? Macam sedikit lirik lagu di atas…” When the whole world’s gone, you won’t be alone coz I’ll be there”

4 comments:

  1. a shoulder to cry on...ermm tapi pastikan sudah mandi dan wangi. fikirlah beribu kali kalau belom. boleh pengsan meghoyan.

    ReplyDelete
  2. Miss Dill - ahakkss, i'll be there too...Michael Jackson cakap.
    ct payong - emmm, betul jugak tu...nak2 kalau pak we yang handsome dari bangladesh. Ingatkan landing baik manja2 gitu..rupa2nya pengsan.
    cheknora - lirik tu daripada lagu a shoulder to cry on lah...tapi kalau i'll be there to banyak lagu yang guna lirik macam tu

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails