JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Monday, February 28, 2011

PANJANGNYA...

Beratur panjang di pej pos KLCC
Nasib baik kat KL tadi tak hujan, kalau tak tak tahulah pukul berapa sy boleh sampai rumah...walaupun cuaca nampak gelap seketika. Macam biasalah, sy kalau ke KLCC mesti tengok ruang legar diorang samada ada promosi daripada mana-mana produk dan kali ini Estee Lauder yang mengadakan promosi produk diorang. Tak sempat sy nak ambil gambar...sorry ye. Selalu memang ambik punya. Dalam sy dok mundar mandir kat KLCC tanpa arah tujuan, sy terlihat satu barisan panjang yang jarang2 kelihatan. Bila tengok2, rupanya orang beratur untuk urusan di pejabat pos. Panjang betul. Urusan bayar saman ke? Jarang betul sy lihat orang beratur begitu panjang di pejabat pos... Mula-mula tu ingatkan nak jugak sy bayar bil2 yang masih belum berbayar, bila tgk punyalah panjang...Cancel semua urusan. Dulu paling panjang pernah sy beratur adalah bila nak menonton cerita Titanic.. Walaupun tengok 2 kali, kedua2nya masih kena beratur panjang...

2 comments:

  1. selalunye hari Isnin & Jumaat memang ramai orang kat pejabat pos. hari mula & akhir satu2 minggu. :)

    Miss Dill^^

    ReplyDelete
  2. biasa la tuh,
    kadang-kadang geram la jugak bile tengok beratuq panjang.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails