Wednesday, February 23, 2011

KITA SANTAI DULU

Salam santai di pagi hari. Permulaan entry pagi ni sy just ikut gerak hati untuk menaip apa saja yang terlintas. Sekali sekala, kita buat yang santai habis pun ok jugak.
Lately ni, bila sy buat blogwalking, sudah banyak rakan bloggers yang mengadakan macam-macam contest, bloglist, GA dan lain-lain yang memeriahkan lagi dunia blogging kita, sehinggakan kadangkala tu tak sempat nak buat entry sendiri kerana jadual ‘tag’ yang penuh. Sy ada menyenaraikan beberapa blog yang mengadakan contest dan seumpamanya di ruangan kiri blog ini atas tajuk Contest Blog. So, siapa yang kaki contest tu bolehlah tengok contest mana yang anda rasa berminat nak join…Sy kalau ada hadiah makan baru sy join :-)
Cakap pasal makan ni, beberapa hari lepas ada satu kejadian lucu berlaku sewaktu sy makan di food court salah sebuah Carrefour. Adalah beberapa orang perempuan duduk makan setentang dengan meja sy. So ada yang makan nasi campur, ada yang makan sup dan ada jugak yang just makan buah aje seperti tembikai dan jagung. Masa tu sy dah pun habis makan, Cuma tunggu masa je nak bagi makanan turun ke perut, so santai sekejap. So diorang ni doklah berbual-bual dan sy entah macam mana terpandanglah pada seorang perempuan yang tengah makan jagung ni….jarang orang lunch makan buah seperti jagung.. so dalam dia dok makan sambil berbual tu, tiba-tiba sebatang gigi dia boleh tercabut dan jatuh atas meja makan diorang!! Apa lagi, member dia ketawa berdekah-dekah…bukan setakat member dia, sy pun ketawa tak boleh tahan…  Bukan jadi Halimah Jonggang…tapi Halimah Gongak..aduhhsss, sampai sekarang bila sy teringat balik, tak boleh berhenti ketawa…

4 comments:

  1. salam,

    hehehe... sian awek tu... sedap sgt kunyah jagung sampai tercabut gigi.. tak pasal2 rongak pulak. ;p

    ReplyDelete
  2. hahaha sy yg hanya membaca ni pun ketawa jgk. blh imagine situasi tu hahaha...

    ReplyDelete
  3. shalawat atas Nabi SAW

    tak baik awak ketawakan budak tu. tapi bab gigi ni, kak ct pun takleh handle perilaku bila nampak insident mcm tu.

    patah tumbuh hilang berganti
    patah gigi?

    ReplyDelete
  4. My Little Diary - tulah..gigi depan pulak tu..:-)
    Teacher Azimah - sy sampai sekarang ni pun bila teringat asyik ketawa sorang2...
    kak ct - sy bukan sengaja nak ketawa, tapi dia punya raja lawak tu susah sy nak buat donno je

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails