Wednesday, February 23, 2011

JOM BLOGWALKING CONTEST


Blogwalking ni dah jadi macam satu kemestian dalam berblogging. Kadang2 tu kalau tak buat, rasa macam serba tak kena aje. Walau dapat 5,6 blog pun jadilah asalkan dapat blogwalking. Kadangkala bukan tak nak buat blogwalking, bila nak buat je, macam-macam benda pulak yang kacau..
Time tulah line internet boleh slow motion, time tulah tiba-tiba laptop habis battery, time tulah kena pergi sana pergi sini...pendek kata, ada aje yang tak kena masa nak buat blogwalking.
Sy pernah terbaca dalam beberapa blog pasal auto blogwalking. Sesuatu yang mungkin tiada salah dari segi perundangan blogwalking tapi salah dari segi tatasusila dan keikhlasan kita untuk berblogwalking sebab ianya satu penipuan yang ketara...Macam mana caranya sy tak berapa pasti tapi ianya melibatkan satu program yang membolehkan kita buat blogwalking tanpa pergi ke satu-satu blog...katanya.
Kesimpulannya, walaupun blogwalking ni adalah salah satu cara menaikkan traffic tapi disebalik itu ianya adalah satu cara untuk berkomunikasi dengan rakan2 bloggers...takkan memanjang kita nak sebut hi..hi..kemudian bye..bye? 
Entry ni ada kaitannya dengan  contest abg teror yang handsome dan macho tu ( rasa-rasanya separuh hadiah dah dalam genggaman ) dan bagi anda yang rasa nak join contest sambil menaikkan traffic anda, boleh join contest ni dengan klik banner di atas...( confirm dapat hadiah kali ni....) 

5 comments:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails