JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, February 24, 2011

JIKALAU AKU DOREMON


Cuba anda bayangkan tajuk diatas dengan diri anda? Kenapa sy bertanya begitu, sebab sy tengah buntu apa sy nak buat kalau sy jadi doremon!! Kenapa doremon? Sebab ini semua adalah Cik Nurul Atika kita punya idea dan dia bukan keseorangan, tapi dibantu oleh Nobitanya iaitu fda yang meng’tag’ sy. Cik Nurul ni nak tahu samada kita kuat merepek atau tidak, sebab tu dia buat contest macam ni dan jugak sempena follower dia yang melebihi 100.
Sebelum itu izinkan sy berpantun dulu sebagai pemanas entry.

Pergi ke pantai mencari remis,
remis dijual bersama sepat,
hari ini hari khamis,
esok pulak hari jumaat.

Hidangan nasi bersama ketupat,
dimakan bersama sambal tumis,
hari esok hari jumaat,
hari ni pulak hari khamis.

Orite…back to the story. Jikalau sy menjadi doremon, maka sy akan mengeluarkan satu mesin yang akan membuat sy lupa apa yang sebenarnya sy nak tulis pada entry kali ini.
“MESIN JADI PELUPA!!!!!!”
Yes…yes…yes. Aku dah lupa apa aku nak buat enty ni…aku lupa! Aku lupa! Aku lupa!

7 comments:

  1. jikalau aku doraemon .. bestnye! tak ada lagi kesusahan agaknye.

    ReplyDelete
  2. entry yg simple..
    tq join..
    gud luck, k..

    ReplyDelete
  3. anne - emmm, kalau awk jadi doremon, apa yang awk nak buat ye?
    Nurul Atika - no problem. agak2 dapat 1st prise tak?

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum

    kak ct tahu kamu lapar. kesian dia. kenapa b/fast tadi makan prata 2 aje. makanlah 3 ke...4 ke..atau 5.

    doremon, tolong jadikan budak ini sentiasa kenyang. nak hambek ko.

    ReplyDelete
  5. Bestnye la jadi doaremon..sebab tak yah pikir pasal makan bila, nak kemana mana pun senang. Guna pintu suka hati ker..mana korang knak pegi? hujung dunia pun dapat pegi. Yang paling penting boleh pegi masa depan, masa dahulu kala..hehheh. Tak yah pikir la pasal apa2 kan..cuma doraemon ni takut tikus jer heheh!

    ReplyDelete
  6. kak ct - kak ct...perut sy!! perut sy!! kak ct salah buat...patutnya buat sy kenyang, bukan buat perut sy buncit.

    vielyns - wah..wah..wah..banyaknya benda dia nak buat...kalau pergi masa dahulu kala tu nak pergi zaman bila tu?

    ReplyDelete
  7. Pegi mano2 jor ar..nak tegk juga mcmna piramit mesir tu kena buat haa~heheh angan2 jer lebih

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails