Monday, January 10, 2011

KATA ORANG KEPUTUSAN AJL 25 KONTROVERSI LAGI?

Sy pasti ramai yang dah tahu keputusan AJL 25 semalam dan sy juga pasti rata-rata ramai jugak yang masih terpinga-pinga dan macam tidak percaya akan kemenangan Ana Raffali. Terima ajelah. Lagipun AJL bukan di tentukan oleh undian sms mahupun keputusan pangkah kat suratkhabar macam artis paling popular tu, ianya di adili oleh juri2 yang professional, so mungkin pengamatan dan penilaian diorang lain daripada kita, sebab tu kadangkala bila persembahan diorang tak bagus pun ada yang boleh menang sebab bukan di nilai daripada persembahan tapi mutu lagu tersebut. Sy punya favourite song adalah nyanyian Hafiz...congratulation. Tropi persembahan terbaik hanya untuk kepada penyanyi itu sendiri aje...Cuma selalunya keputusan AJL mesti di kaitkan dengan kontroversi..kenapa ye? Tepuk dada tanya selera. Apa-apa pun, persembahan peserta2 finalis AJL semalam ramai yang hebat2 dan patut diberi pujian walaupun thema silap mata tu sy rasa macam kurang sesuai..Tahniah kepada Ana Raffali, Meet Uncle Hussein dan Hafiz juga pencipta lagu tersebut iaitu Ana Raffali sendiri, Taja dan Ajai.
Saya rasa mungkin dah sampai masanya TV3 harus menukar pengacara final AJL tahun depan kerana pada malam semalam memang betul2 memboringkan dan semua lawak diorang tidak menjadi serta dah banyak kali diulang pada tahun2 lepas seperti isu pendek, botak, macho..dan macam2 lagi. Rata-rata blog yang sy baca pasal AJL 25 ni memang tak suka dengan peng'acara'an semalam dan siap ada yang menyampah lagi.Tahun depan bertemu lagi dengan AJL 26 yang pasti akan mengundang satu lagi kontroversi...kata orang :-)

4 comments:

  1. heran kenapa ramai xpuas hati anna menang..ish3..

    ReplyDelete
  2. babykristal - sukar betul soalan ini sebab sy tak termasuk dalam golongan itu..emm mesti peminat ana ni..tapi macam yang dah dikatakan, terimalah keputusan dengan hati terbuka :-)

    ReplyDelete
  3. fara feroza - yang ini sy tahu, bukan peminat ana :-) ooo peminat kak pah rupanya..next year kak pah masuk kot..

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails