Thursday, January 6, 2011

BLOGWALKING TO BLOGCOMMENT

Oleh kerana buat masa ini sy tengah tumpukan kepada memberi komen kepada seberapa banyak blog yang sy singgah nanti, so entry sy tidak sekerap sebelum nilah tetapi hanya untuk beberapa hari saja. So far setakat ni sy dah pun mengomen hampir kepada 70 blog dan sy target untuk mengomen 200 blog pada penghujung hari sabtu nanti.. Lepas tu balik semula kepada blogwalking dan post entry. Saja je sy buat macam ni sebab bila kita nak komen, sudah pasti kita kena baca entry blog tersebut dan bila kita baca barulah kita dapat mengenali personaliti blogger tersebut berbanding dengan kita hanya membuat blogwalking tanpa mengenali siapakah empunya blog tersebut....at least ada jugak kita membaca blog mereka walaupun mungkin hanya untuk sekali, mungkin juga beberapa kali atau mungkin jugak menjadi pengikut setia..mana tahu.
So, let's go again!!

6 comments:

  1. btol2 setuju...bila kita baca btul2 blog sseorg baru kita tahu prsonaliti n pndgn dia yg sbnar...not just bw..

    ReplyDelete
  2. 1 st..hehe

    bagus blogcomment ni untuk rapatkan hubungan antara blogger. apa2 pun terima kasih sudi singgah n komen dkt blog sya. semoga berjaya =)

    ReplyDelete
  3. PReDicToR - tq for the comments dan bersetuju pulak tu. Hope ini semua sebagai permulaan untuk mengenali rakan-rakan bloggers.
    Tinta NurAZ - tq for the wish dan sy pun berharap pada perkara yg sama.

    ReplyDelete
  4. Thanx masuk kat blog akak walaupun tak komen.. =D

    ReplyDelete
  5. bagus gak blogcomment nie:)

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails