Sunday, November 21, 2010

SANA SINI SALES DI SUNWAY PYRAMID

Ruang legar Sunway Pyramid.
Lagi sebulan perayaan Krismas akan menjelang, namun Sunway Pyramid sudah pun memulakan promosi besar-besaran sempena Krismas. Lagu Krismas sudah berkumandang disana sini dan mereka melancarkan thema Christmas Fantasia dengan pelbagai acara-acara dan pertandingan menarik diadakan sepanjang hujung November sehingga awal January 2011. Yang menariknya, hampir SEMUA kedai-kedai di Sunway Pyramid mengadakan jualan sehingga 50% termasuklah seperti Padini, Polo, Crocodile, MPH, Jusco, Cotton On, Holiday dan banyak lagi kedai yang tak sempat saya nak tinjau tapi yang pasti semua ada jualan.
Theme Christmas Fantasia

Dalam dok saya berjalan2 tu, tertarik jugak saya dengan muzik iringan yang berkumandang di tengah2 Sunway Pyramid. Rupa2nya sekumpulan pemuzik professional sedang memainkan lagu2 berirama jazz dan ramai yang dok bersantai sambil mendengar irama merdu piano dan saxaphone yang cukup lantang dan cooollll!!! Kata orang, order kopi secawan dan sepiring kek, dok kat situ dan macam suasana clubbing rasanya.
Iringan pemuzik santai habisss..
Dalam banyak2 kedai yang saya terjah dan tinjau kat situ, sy tertarik dengan kedai sebuah kedai yang menjual semua barangan RM5. Memang ramai yang membeli di sana kerana barangannya selain murah banyak barangan yang menarik dan kadangkala macam tak percaya bahwa harganya cuma RM5. Tidak kiralah daripada barangan stationery, makanan dan pelbagai lagi barangan keperluan harian...pendekata, semua ada.
Sambil2 tu, saya pergi jugak ke ruang legar Sunway Pyramid. Sy kalau tak keruang legar satu2 shopping complex, memang tak sah sebab nak tengok decoration dan keunikan setiap ruang legar...Satu decoration yang menarik dan terdapat seperti kehidupan dasar laut mermaid...ada puteri yang tinggal dalam sebuah rumah berbentuk bulat tapi sy tak sempat nak ambil gambar. Apa-apapun, memang meriah suasana di Sunway Pyramid di tambah dengan promosi dan jualan sana sini.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails