JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Thursday, November 18, 2010

PROMOSI ESTEE LAUDER DI KLCC

Macam biasalah, kalau sy singgah di KLCC, mesti tengok kat ruang legar KLCC kerana selalunya kat situ ada promosi pelbagai produk setiap bulan. So kali ini, Estee Lauder pula yang mengadakan promosi bagi package yang dipanggil Holiday Style. Walaubagaimanapun, macam produk lain, diorang adalah spray sana spray sini, dapatlah tempias bau2 wanginya, tapi promoter Estee Lauder ni tak pulak buat macam tu, so tak dapatlah nak bau kewangian Estee Lauder. 
Hari tu lunch sy makan di Burger King, Macam biasalah, kalau burger king, sy akan pesan BK Singles Mushroom. Memang favourite sy tu...ada pelbagai lagi jenis burger dan nugget yang diorang jual, cuma yang bahagian kaunter diorang ni dah banyak indonesian pulak, selalunya bangladeshi... 

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails