JOMSANTAISEKEJAP FOLLOWERS

Friday, November 12, 2010

MALAM PERTAMA ULANG TAHUN PERKAHWINAN PERTAMA

Ini merupakan kisah benar seorang isteri dan suami yang sudah berkahwin selama setahun dan pada hari tersebut merupakan malam pertama pada hari ulang tahun pertama mereka. Sketsanya bermula begini...
"Bang...dah setahun kita kahwin, tapi abang tak pernah bagi saya n...."(tuuutttttttt......opsss. Lupa saya nak bagi tahu bahwa sketsa ini merupakan sketsa untuk mereka yang berumur 18 tahun keatas sahaja kerana cerita ni memang cerita yang tak tercapai akalmu dan mengandungi kisah2 yang mungkin boleh mengguris perasaan dan hati seseorang yang pernah mengalaminya. Kalau sebut saja rumahtangga mesti ada pro and con dan bila cakap je pasal kahwin mesti ada yang terus seronok dan tidak kurang jugak yang kecut perut mengenangkan risiko dan tanggungjawab yang akan mereka pikul bila sudah berumahtangga. Jesteru itu, sketsa ini hanya untuk mereka yang benar2 memahami erti sebuah perkahwinan dan diulang sekali lagi, hanya untuk mereka yang berumur 18 tahun keatas saja atau kalau yang terlepas pandang biar saya boldkan perkataannya. 18SX. Jadi ingat ye, tengok kad pengenalan betul2, kalau esok baru cecah 18 tahun, tunggu esok baca....Ok berbalik kepada sketsa diatas, mari kita sambung ceritanya.....)
"Ok, bye bang. Jaga diri ye kat Singapore tu. Esok drive baik2......" Opssss minta maaf, sementara saya nak menerangkan tadi pasal sketsa ni, diorang dah habis berbual. Lupa saya nak beritahu masa tu, suaminya berada di Singapura kerana outstation.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails