Friday, October 8, 2010

TAJUK BEBAS SANTAI

Sebenarnya semalam saya tak sempat nak buat entry/post apa-apa sebab tertidur awal. Selalunya saya akan update satu entry sebelum tidur atau sekurang-kurangnya menziarah blog rakan-rakan tapi akibat keletihan, balik rumah terus tertidur sampai pagi. Jadi pagi ni, saya beri kebebasan kepada diri saya untuk menulis apa saja yang terlintas di kepala saya. 
Pernah tak anda satu ketika mempunyai masalah yang di tahap maksima dan dalam masa yang sama tidak tahu bagaimana nak melepaskan atau meredakan masalah tersebut atau adakah anda mempunyai cara-cara yang unik untuk mengurangkan tekanan tersebut. Mungkin ada di antara kita menggunakan cara seperti meluahkan kepada rakan terdekat atau rakan karib, ada yang pergi naik gunung everest dan jerit sekuat hati, ada yang ketawa sorang-sorang, ada yang diam memanjang dan tiba-tiba elok je macam tak ada apa2 berlaku, ada yang menangis sekuat tidak, ada yang menari dan menari dan menari sampai letih...dan macam-macam lagi. Tell me if you have any different ways. 
Macam saya, jika saya mempunyai masalah yang terpendam atau terbuku, saya akan meluahkannya dengan bersukan. Tidak kira apa jenis sukan baik berjogging, main badminton atau bolatampar, cuma anda boleh lihat bahwa prestasi saya masa tu memang luar jangkaan...macam ada tonik dalam badan tiba-tiba cergas sepanjang masa...selalu jog 2 round taman perumahan pun dah letih, kalau ada masalah, 5 round pun tak nak berhenti!!
So....what's yours?  

4 comments:

  1. saya nyanyi sorang-sorang kuat-kuat. hahah. takpun window shopping dari pagi sampai malam. jalan-jalan tanpa arah tujuan. yay.

    ReplyDelete
  2. hello... salam perkenalan. i follow u... jgn lupa follow i... huhuhu..

    ReplyDelete
  3. :) visiting back! exercise more and u will be not that tired alr tehee. :D
    btw can i ask: can u see my updates from the dashboard? coz there seems like a bit problem. thanks!

    ReplyDelete
  4. zirconia - kalau nyanyi sorang2 ni mesti dalam bilir air :-) patutlah habis semua tingkap kedai x ada, rupanya ada orang borong beli tingkap.
    my little diary - of coz i will
    hsin - yup betul tu

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails