Wednesday, October 13, 2010

PROMOSI TOMEI DI KLCC

Rasanya baru beberapa hari lepas sy buat entry pasal Tissot mengadakan promosi di ruang legar KLCC. Tup-tup semalam bila saya singgah di sana, Tomei pulak yang membuat promosi produk mereka. Daripada jauh nampak lip-lap berkilauan barang kemas yang bersinar-sinar. Bagi sesiapa yang sukakan kilauan emas putih dan kebetulan berada di KLCC, tengok2 dan jenguk2lah kat Tomei tu, mana tahu ada yang berkenan atau yang ada plan nak berkahwin pada cuti sekolah akan datang, masa nilah boleh tinjau2 kot ada promosi jualan sekali ke.
Bila cakap pasal KLCC ni, saya kadangkala rasa teruja bila waktu tengahari di mana orang ramai sibuk keluar untuk lunch atau window shopping. Keadaannya tak ubah macam kita berada di jepun dimana orang lalu lalang macam mengejar sesuatu. Semua jalan laju2 macam keretapi express... Nasib saya kurang baik sebab masa tulah selalunya saya akan sampa ke KLCC atas urusan pejabat. 

3 comments:

  1. bestnya kalau dapat tomei nie. hehe. semua pun laju masa lunch. makan pun laju-laju. huhu

    ReplyDelete
  2. tak tahulah masa makan diorang macam mana...yang nampak masa diorang jalan je

    ReplyDelete
  3. dulu saya selalu gak lepak kat klcc. suka gak tengok diorang makan. macam semut je, sekali hurung lepas tu bersurai. heheh.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails