Monday, October 11, 2010

PROMOSI DISANA SINI

Ruang legar KLCC - Tissot
Ruang legar Jusco Bukit Tinggi
Dalam kita dok sibuk-sibuk menyambut hari-hari terakhir Hariraya pada tahun ini, sana sini shopping centre dan hypermarket sudah memulakan kerja mereka kembali iaitu menarik pelanggan2 dengan mengadakan jualan dan promosi-promosi di ruang legar masing2. Antara tempat2 yang sempat saya "terlawat" ( melawat secara tak sengaja ) adalah di ruang legar KLCC di mana Tissot mengadakan promosi bagi produk jam tangan terbaru mereka dan ada juga acara-acara yang menarik di adakan di sana. Bila cakap pasal jam tangan ni, sejak di perkenalkan handphone ke dunia ni, saya sudah jarang memakai jam tangan kerana saya hanya tengok di handphone je bila nak tahu waktu, tapi bagi mereka yang memang sudah sebati dengan jam tangan pasti akan memakainya apalagi jika ianya bersesuaian dengan penampilan mereka...nampak lebih segak dan anggun.
Begitu juga di JUSCO yang juga mengadakan promosi jualan dengan diskaun hebat di antara 7/10 hingga 21/10 kalau tak salah saya, selain daripada meneruskan Baby Fair mereka. Diskaun di antara 50% hingga 70% di tawarkan bagi pelbagai produk kecuali produk makanan dan saya ada juga acara-acara hadiah percuma jika membeli barangan-barangan JUSCO di ruang legar.

2 comments:

  1. Ouchhh!!!
    Tissot tuh ada spesel less ke..??
    Skang nie tengah usha nak li jam tgn baru..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. ooo tunggu diskaun ye. Rasanya macam tak ada. Diorang promote produk baru. Kalau nak diskaun pergi kat Jusco, tapi tak tahu kalau jenama Tissot ada diskaun atau tidak... mana tahu

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails