Sunday, October 31, 2010

PLAZA MASALLAM TUKAR NAMA

Tukar nama + sambut Deepavali
Semalam sewaktu berjalan-jalan ke Plaza Masallam, sy terlihat beberapa pekerja sedang sibuk menggantungkan signboard nama baru bagi Plaza Masallam. Patutlah sejak beberapa bulan yang lalu plaza tu sibuk dengan renovation sana sini dan banyak jugak kedai-kedai baru yang tumbuh macam cendawan termasuk restoran2 seperti wind mill, old town white coffee, sahara, subway dan lain-lain. Opsss lupa pulak nak beritahu ianya telah ditukar nama kepada Plaza Shah Alam so no more Plaza Masallam. Bila cakap pasal Plaza Masallam ni pasti teringat tragedi melibatkan kes seseorang terbunuh daripada tingkat berapa sy tak ingat. So agaknya sebab tu kot diorang tukar nama untuk memberi nafas baru darisegi nama dan juga kepelbagaian kedai2 di dalamnya. So bagi mereka yang tinggal berdekatan dengan Plaza Masallam...opsss Plaza Shah Alam, sila2lah datang berkunjung ye....tapi belum nampak ada sales setakat ni.

5 comments:

  1. selalu org sebut shah alam mall, plaza shah alam, plaza masalam...mmg byk nama..

    ReplyDelete
  2. ooo Plaza Shah Alam dan Masalam dah jadi satu ke Plaza Masalam aje tuko kepada Plaza Masallam? Setahunya, Plaza Shah Alam bangunan ofis2 dan shopping complex di bawah tu aje namanya Plaza Masalam. nanti nak check lah namanya.. :)

    ReplyDelete
  3. Mrs Asida - itu kurang pasti. yang pasti tu kat belah bawah shooping area dia letak Plaza Shah Alam, semua signboard pun dia tukar, Cuma bangunan pejabat yang besar kat atas tu dia masih letak Plaza Masalam....

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails