Tuesday, September 14, 2010

JUALAN DI JUSCO TEBRAU CITY

Ruang Legar Jusco Tebrau City
Lama jugak saya tak berjalan ke JUSCO Tebrau City. Hampir 2 tahun rasanya. Tak banyak perubahan yang saya nampak kecuali pertambahan kedai-kedai. Saya bawak mak dan adik2 saya serta family berjalan-jalan sambil belikan diorang ‘hadiah’ Hariraya. Kami makan di Rasa Mas. Lepas tu berjalan ke sana ke sini dan disebabkan kat Jusco Tebrau City ni panjang…memang tak semua tempat dapat kami round dan survey. Kira suku bahagian je yang sempat tengok dan ronda. Di Jusco sendiri ada sales di semua bahagian dan sales tersebut rasanya sampai 19Sept. So, bagi sesiapa yang tinggal di JB, apalagi, terjahlah Jusco sebab memang banyak jualan diskaun disana. Sempat jugak saya lihat ruang legar disana, nampak macam sama je dengan di Subang Parade. Ada beberapa persembahan tarian dan nyanyian diruang legar tapi saya tak pasti samada ada artis terkenal yang terlibat atau tidak sebab ramai yang melihat persembahan mereka.
Jualan di Jucso Tebrau City
Saya sempat bershopping ke Padini dan beberapa kedai pakaian sekitar Jusco termasuk Jusco sendiri yang menawarkan jualan sehingga 70% terutama dibahagian pakaian. Walaupun pada masa itu adalah Hariraya ke 3, tapi kelihatan Jusco Tebrau City penuh sesak dengan orang terutama di restoran2 dan Jusco tidak kira apa kaum, semua ada memenuhkan shopping kompleks tersebut.




No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails