Sunday, September 5, 2010

HANDPHONE CSL M525 SL CUMA RM199

CSL M525 SL (Slider)

Entah macam mana, handphone Nokia 6288 saya terkena sampuk virus mana, terus blank screen dia. Puas dok tekan on/off/on/off tapi masih blank jugak. Pergi kedai accesories h/phone diorang cakap nak repair lebih kurang RM150, sedangkan harga trade in phone tu pun dalam RM150 jugak...so lebih baik beli phone baru. Masalahnya dengan keadaan yang dekat nak raya ni, mana ada budget nak beli phone yang canggih2...So misi mencari h/phone pun bermula....Entah macam mana, hati saya tergerak nak ke Carrefour Bukit Rimau dan lepas bertanya di phone booth Nokia, saya singgah pulak ke phone booth CSL. Tanpa bertanya harga terlebih dahulu, Saya bertanyakan handphone touch screen yang murah, yang mana. Salesman tu tunjuk lah CSL M525 SL. Katanya tengah offer sempena Hariraya..so saya kata apalagi yang ada kat M525 tu...dia cakap..
- Touch screen boleh, keypad pun boleh
- MP3 dan MP4 
- TV dan FM
- Camera 
- Dual Sim Card 
- Bluetooth
- Memory Card 2GB
So, lepas tu saya tanyalah berapa harga phone tu. Dia kata cuma RM199. Wowww! Dengan semua spec tu cuma RM199. Saya tak tanya banyak, terus beli....lagipun ada setahun warranty. Akhirnya dapatlah jugak handphone walaupun murah...tapi semua ciri yang saya nak, ada di CSL M525 SL.
( Ada jugak handphone Blueberry WIFI CSL - harganya cuma RM299 - harga asal RM599)

2 comments:

  1. My dad n adik pun beli CSL hp, memang murah, function okay juga, hehehe!

    Nokia? hrmmm memang geram pakai, sikit2 virus, ish geram betul la! nak tukar hp juga ni, nak ambil CSL blueberry

    ReplyDelete
  2. Kat Sabah mcm mana harganya sempena nak raya ni? ada jualan murah ke? blueberry pun lebih kurang sama dengan blackberry...cuma harganya jauh lebih murah. I think u should.

    ReplyDelete

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails