Thursday, September 30, 2010

DINNER DI MYDIN USJ

Kain2 di Nagoya Carrefour Bkt Rimau
Hari ini saya dinner di Mydin USJ. Kalau kat situ, apalagi sudah pasti saya akan order Mee Rebus Johor yang ada dijual di Medan Selera Mydin sebelah luar...mengadap tv screen besar. Walaupun rasanya tidak sesedap mee rebus johor yang ori tetapi rasanya kira adalah... Saya tahu bahwa mee rebus lan janggut ada membuka cawangannya di Shah Alam cuma saya kurang pasti di mana kedainya beroperasi...( Mee rebus Lan Janggut memang terkenal di Johor Bahru ) so kalau ada sesiapa yang tahu, sila inform ye. Saya belanja mee rebus.

Inilah rupa mee rebus johor di mydin usj

Sambil berjalan-jalan di Mydin, lagu raya masih lagi berkumandang dan diselang seli pulak dengan lagu Bollywood...sah DJ tu minat lagu2 Hindustan. Cakap pasal Hindustan, beberapa hari yang lepas saya ada melihat kain-kain bollywood yang cantik di Nagoya. Kain semeter harganya di jual daripada RM6/meter. Memang banyak variasi serta pelbagai corak dan warna. So, bagi mereka yang akan menyambut Deepavali akan datang ni, bolehlah mula mencari kain-kain yang sesuai untuk di buat sari ke, baju ke dan macam-macam lagi.

2 comments:

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails