Wednesday, August 18, 2010

SEBUAH CERITA YANG TIADA PENGHUJUNGNYA

Nukilan abma
Hi friends and bloggers.
Lama jugak saya terfikir selain daripada JOM SANTAI SEKEJAP ni apalagi yang boleh saya buat untuk mengkreatifkan lagi otak saya ni, fikir punya fikir punya fikir punya fikir, akhirnya saya mendapat satu idea untuk menghasilkan sebuah cerita spontan yang akan saya update seberapa kerap yang mungkin supaya anda tidak tertunggu akan cerita selanjutnya. Saya baru saja buat entry PERTAMAnya pada 18hb Ogos 2010 dan daripada situ bermulalah sebuah cerita yang tiada penghujungnya. Anda boleh layari saja di http://jomsantaicerita.blogspot.com/ . Mungkin jika anda mempunyai masa dan ruang, maka sudi-sudikanlah membaca cerita tersebut sambil bersantai. Semuga anda semua seronok membacanya nanti.

No comments:

Post a Comment

TerimàkàŚih di àtàŚ komen-komen àndà.
Śemugà ŚentiàŚà cerià dàn Śàlàm Śàntài

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails